Assalamualaikum..

IT'S ALL ABOUT US.......

Wednesday, May 23, 2012

ASSALAMUALAIKUM.....

Pembuka bicara & tanda perkenalan...

Jadi tak keruan plak rasanya... Nak memulakan entry pertama dlm blog baru nie.... He he he...
Blog yg lama "mom's treasures" terkubur sudah... Sayang jgak dah berusia hampir 3 thn... Tapi biarkan ia berlalu....meninggalkan segala memori.. Hu hu hu... Pahit, manis...semuanya teradun indah...

IT'S ALL ABOUT US..... ini akan jadi jln cerita yg baru ttg kami... Insya Allah.... En. Somi yg mintak sgt saya berblog semula... Seronok baca blog isterinya... Ha ha ha.. Insya Allah, dgn ini saya akan aktif dlm" blogging"... Kekawan yg duk follow blog lama pun sibuk minta saya berblog... Yelah,, mereka dah tak blh nak skodeng saya lagi..... Ha ha ha....

Sebagai entry yg pertama, biarlah saya intro2 sikit siapa yg terlibat dlm "US" spt tajuk blog nie....

EN. SOMI...
Cinta hati saya... Bekerja jauh nun di Turkmenistan... actually en.somi keje Petronas Carigali Malaysia bhgian " oversea assignment".. So, kenalah bertugas di sana 5 thn...

ARINA HANNAN...
Anak sulung saya... Dan satu2 nye anak perempuan setakat nie laaa... Berusia 10 thn.....

NABIL HANIFF.....
Hero yg sedikit manja, anak kedua saya yg berusia 8 thn...

NAUFAL HAQIFF...
Anak bongsu yg sangat2 ler manja....tapi dialah penghibur kami sekeluarga... Berusia 4 thn yg masih pelat berkata2.....

No comments:

Post a Comment